GARANTIJA IR GRĄŽINIMAS – CAFFEINE ROASTERS

Mano krepšelis

Tęsti pirkimą

GARANTIJA IR GRĄŽINIMAS

Iki šiol to dar niekam neprireikė. Tačiau visas įsigytas prekes galima grąžinti.

Svarbu, kad kava ar kiti pirkti daiktai būtų nepažeisti ir grąžinami uždaroje pakuotėje.

Jei per klaidą vietoj mėgstamiausios kavos nusipirkote kitą – uždarą, nepažeistą pakuotę iškeisime į pasirinktą prekę. 

Pinigai grąžinami bankiniu pavedimu į pirkėjo nurodytą sąskaitą arba sąskaitą, iš kurios buvo gautas mokėjimas.

Prekių grąžinimo, keitimo ir garantinio aptarnavimo taisyklės.

 1. Prekių grąžinimas ir keitimas e. parduotuvėje “shop.caffeine.lt”.

1.1.      Maisto prekių grąžinimas ir keitimas:

1.1.1    Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo".

1.1.2    Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.

1.1.3    Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 7 dienas nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.

1.1.4    Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).

1.1.5    Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.

1.1.6    Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.

1.1.7    Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiose Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

1.1.8    Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).

1.1.9    Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

1.2. Ne maisto prekių garantinis aptarnavimas, keitimas ir grąžinimas:

1.2.1. Ne maisto prekėms suteikiama gamintojo garantija, kuri nurodoma tokių prekių aprašymuose bei atskirai aptariama garantiniame talone.

1.2.2. Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per 10 darbo dienų nuo prekės perdavimo Pardavėjui arba per 25 darbo dienas, jei garantiniam remontui būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.

1.2.3. Pirkėjas gali gražinti nekokybišką garantiją turinčią prekę, per prekės garantiniame talone nurodytą terminą. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba grąžinami sumokėti pinigai;

1.2.4. Pristatant prekę garantiniam aptarnavimui būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą), kuris kartu yra ir prekės garantinis talonas. Prekę garantiniam aptarnavimui Pirkėjas turi pristatyti visos komplektacijos ir originalioje pakuotėje.

3. Baigiamosios nuostatos.

3.1. Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

3.2. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.